Then you will know the truth, and the truth shall set you free

 



Åker bort idag. Ska till mormor och morfar eftersom morfar inte mår så bra just nu. Jag ska även passa på att utnyttja mitt minneskort i kameran för fullt och när jag kommer hem på torsdag förväntar jag mig att det ska vara fullt. Om det regnar hela dagarna så vet jag inte vad jag gör, det ska ju vara sol på påsklovet!

Just det, jag har lagt in det förra minneskortet på datorn också, så nu kommer det läggas upp bildbomber lite här och var... ♥

Kommentarer
Postat av: Kerstin

Johanna om Stallet hela veckan:



Jätte söt anka! Hur har du haft ditt lov? ♥



Svar: Rätt segt just nu, men lovet e ju inte slut än!

2012-04-10 @ 13:49:27
Postat av: CJ

Åh men tack söta du. :) Kram!

2012-04-10 @ 15:11:40
URL: http://cjs.blogg.se/
Postat av: Kajsa

Jättefin blogg verkligen!! Kolla gärna in min:))

2012-04-10 @ 15:22:52
URL: http://kajsafilippa.blogg.se/

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback