9 juni

 
Jag fyller år idag. Igen.
 
Jag älskar den mysiga känslan när man ligger i sin säng och låtsats sova
och familjen står utanför och tisslar och tasslar...
Min dag har varit u-n-d-e-r-b-a-r!
 
Det hela började med att jag vaknade (okej, låtsades vakna) av sång 
och doften av en bukett blommor från vår trädgård.
Sedan öppnades presenter och, vilket alla som känner mig redan visste,
- jag fick enormt mycket böcker.
 
Men höjdpunkten idag måste jag ändå erkänna var när familjen till slut samlades
kring köksbordet och körde ett parti kort. Eftersom min familj endast innefattar
vinnarskallar så var det svårt att hålla sig för skratt.
Sedan hade vi tårt-kalas och drack flädersaft.
 
Snart ska vi även äta grillad lax med färskpotatis. Men far min verkade lite nervös
då han aldrig har grillat lax och jag kan inte klandra honom om laxen bränns...
 
Jaja, annars känner jag ingen större skillnad mellan igår och idag.
Kanske några fler finnar i pannan?
Eller så har jag börjat tappa håret?
Fast det verkar näst intill omöjligt att jag har växt mig ännu längre...
/Johanna
      
 
 

Kommentarer

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback