Klockan, tid och detaljer









Klockor är såå himla vackra egentligen. Kanske inte alla, men många.
Om man ser på de här klockorna som jag har valt lägga upp så är den första mest speciell för mig (därför lade jag upp den först).
Den andra är ett armbandsur med romerska siffror som jag tycker är väldigt läcker och ger en lite gammaldags stämning, så som jag ser det.
Den tredje klockan har mycket detaljer måste jag säga. Tänk att göra den! (För hand? O.O') Romerska siffror även på den här och på något sätt känns den lite japansk typ... Drakarna passar perfekt.

Vad tycker ni om bilderna?
Jag tror att dem är tagna med min gamla digitalkamera (Canon Ixus 70),
så bilderna kanske inte är de bästa...


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Löööv den första, de andra två var också grymma, men den första var smäääshing :P<3

2012-04-05 @ 22:04:39
URL: http://rossfionn.blogg.se/
Postat av: Rebecca

VADAN DETTA??! Heter jag RUBEN nu helt plötsligt??! Ò.ó

2012-04-06 @ 09:26:24
URL: http://rossfionn.blogg.se/

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback